Испораката се врши на адресата дефинирана од Купувачот при извршената нарачка исклучиво на подрачјето на Р. Македонија само на лицето со својство на Купувач (име и презиме) или на лицето дефинирано како превземач на нарачката од страна на Купувачот. Бесплатната испорака за купување online на нашата web страна важи за целата територија на Р.Македонија. Преземањето може да се изврши исклучиво од страна на Купувачот (или наведеното лице за прием на нарачката) со покажување на валиден документ за лична идентификација.
Пред испораката на производот купувачот ќе биде контактиран, на телефонскиот број оставен за контакт, за потврдување на датумот и времето на испораката 1- 2 дена претходно и на договорениот ден за испорака.Точен телефонски број е задолжителен податок при правење нарачка. Доколку нарачката е направена по 16 часот (од понеделник до петок), истата ќе биде проверена од наша страна наредниот работен ден и откако ќе се добие потврда за успешната трансакција, започнува да тече периодот за испорака.Доколку нарачката е направена во Сабота, Недела или во неработен ден, оваа процедура започнува од првиот нареден работен ден. Во рокот на испорака не се пресметуваат неработните денови и празничните денови.
Испораката на производите се извршува на адресата која купувачот ја определил и на начин кој ја одбрал при самото правење на нарачката, а производите се преземаат од возило кое е паркирано на најблизок достапен паркинг или до влез во куќа , зграда или друг објект каде нема да има безбедносен ризик од оштетување на истото,ризикот го определува лицето кое ја врши доставата на лице место, само доколку нарачката е целосно платена.
Секој купувач е должен при превземање на производот, да го провери од евентуални оштетувања при транспорт, а доколку се работи за повеќе производи, дали одреден производ недостасува. Доколку производот е испорачан оштетен, или одреден производ недостасува од нарачката, купувачот треба да не информира веднаш, писмено на маил customercare@formanova.com.mk и да се запише на документите за прием , како би превземале мерки за остранување на ненамерната грешка. Во овој случај, трошоците за замена на производот нема да бидат на товар на купувачот.
Во случај купувачот да сака да го врати производот, не по наша вина или вина на доставувачот и сака да му се врати уплатената сума за производот, тогаш од крајниот износ ќе биде одбиен целосниот трошок за испорака,во двете насоки по ценовникот на овластениот доставувач.
Доколку купувачот сака да го замени или врати производот, должен е да го чува неоштетен, неотпакуван и неупотребуван заедно со сите приложени документи на негов трошок да го донесе до главниот магацин на Форма Нова во Скопје , согласно со законот за заштита на потрошувачи.
Испораката на нарачките ќе се врши со сопствено возило, односно од страна на Форма Нова. Доколку доставувачот – овластеното лице од нашата компанија која ќе го врши транспортот на производите на Форма Нова не успее да го најде Купувачот или наведеното лице за прием на нарачката на наведената адреса за испорака,или не се јавува на телефон оставен за контакт , производите ќе бидат вратени во централниот магацин и Купувачот ќе треба сам да ги подигне од централниот магацин во Скопје .
Испорака на производите купени по пат на електронска трговија
Испораката на производите се извршува на адресата која купувачот ја определил во нарачката и на начин кој го одбрал при самото правење на нарачката и производите се преземаат од возило кое е паркирано на најблизок достапен паркинг или до влез до куќа каде нема да има безбедносен ризик од оштетување на истото, само доколку нарачката е целосно платена.
Производите се спакувани во соодветни амбалажни кутии, како заштита од евентуални оштетувања и се осигурани од губење или оштетување за време на транспортот.
Заедно со приемот на производите задолжително добивате и пропратна документација која се состои од: упатство за употреба, гарантен лист, фискална сметка или фактура со доставница за одредени производи, која сте должни да ја потпишете при приемот на производите.