Во моментот на прием на производите, должни сте истите да ги прегледате и веднаш да приговорите за евентуални надворешни физички оштетувања на производите. Евентуалниот приговор треба да биде упатен на маил : customercare@formanova.com.mk    и кај лицето кое ја врши испораката, во спротивно сите подоцнежни рекламации во однос на надворешни физички оштетувања на производите нема да бидат прифатени.

Во случај на рекламација на даден производ, ве молиме на е-маилот:  да испратите слики:

  • Фотографија од целиот производ
  • Фотографија од пакувањето и бар кодовите од пакувањето
  • Слика од упатството за монтирање со заокружен рекламираниот дел
  • Копија од купопродажниот документ (фактура)
  • Фотографија од местото на оштетување или проблематичниот дел
  • Опис за видот на рекламација

Нашите стручни лица во рок од 15 дена ќе ве контактираат со евентуалните понатамошни чекори во врска со истата рекламација и ке одлучат дали рекламацијата е настаната од производителот или поради нестручно монтирање .